De allermooiste geboortekaartjes!

Mijn Account



Email:   
 
Wachtwoord:   
 
 
 
 
Ik ben mijn inlogcodes vergeten.

 


Website voorwaarden
  • Alle kaarten zijn inclusief bijpassende enveloppen.
  • Indien een kaart uit meerdere delen bestaat,  dient u deze zelf samen te stellen.
  • Leveringen naar het buitenland en andere wensen in overleg.
  • Alle prijzen zijn inclusief BTW.
  • Geen van de ontwerpen mag worden vermenigvuldigd en/of nagemaakt d.m.v. druk, kopie, internet of welke andere wijze dan ook. De vervaardiger en/of gebruiker verbeurt jegens RPI/Family Cards voor elke overtreding van dit verbod een niet voor vermindering vatbare boete van € 4.500,-.

Veel gestelde vragen


1. Hoe kan ik kaarten bestellen?

Op de website van Family Cards kan je de kaarten direct bestellen.
Lees meer

2. Kan ik ook proefexemplaren bestellen?

Ja, op onze website kunnen er maximaal 3 proefexemplaren worden aangevraagd.
Lees meer

3. Heeft u een winkel waar ik de kaarten kan bekijken?

Family Cards werkt samen met 1.500 servicepunten verspreid over heel Nederland.
Lees meer

4. Wanneer moet ik de geboortekaartjes bestellen?

Wij adviseren een aantal weken voor de uitgerekende datum de geboortekaartjes te bestellen.
Lees meer

5. Hoe lang duurt het voordat ik de kaartjes in huis heb?

Nadat de baby geboren is bel je de laatste gegevens door.
Lees meer

6. Hoe kan ik mij als klant registeren?

Indien je online kaarten wenst te bestellen moet je beschikken over een Family Cards account.
Lees meer

7. Ik heb kaarten besteld, maar tot op heden nog geen orderbevestiging ontvangen.

Je ontvangt van ons altijd een orderbevestiging met daarin de aanvullende gegevens over het door jou geselecteerde servicepunt.
Lees meer

8. Worden de kaartjes standaard met enveloppen geleverd?

Indien je kaartjes hebt besteld is dit altijd inclusief gratis standaard enveloppen.
Lees meer

9. Kan ik de kaartjes onder het standaard posttarief versturen?

Ja, de kaartjes kunnen met het standaard posttarief worden verstuurd.
Lees meer

10. Hoe weet ik wat mijn bestelling gaat kosten?

Op de website van Family Cards worden alleen kaartprijzen gecommuniceerd.
Lees meer

11. Hoe handel ik de betaling af?

Het servicepunt zal een rekening sturen of je betaald bij het afhalen van de kaarten.
Lees meer

12. Ik weet niet of ik een jongen of meisje krijg wat nu?

Het is mogelijk om eventueel een jongens en meisjes variant bestellen.
Lees meer

13. Ik heb een fotokaartje besteld, waar kan ik mijn foto naartoe mailen.

De foto stuurt je per mail op naar de drukkerij, deze zal een aangepaste proefdruk voor je maken.
Lees meer

14. Help, mijn vraag staat er niet bij, wat nu?

Indien jeraag er niet tussen staat adviseren wij je contact met ons op te nemen.
Lees meer

Sitemap | Disclaimer | © Family Cards 2017